Укрзалізниця запровадила претензійне повернення квитків онлайн: для яких випадків

Укрзалізниця запровадила претензійне повернення квитків онлайн.

Укрзалізниця запровадила претензійне повернення квитків онлайн. Фото: РБК-Україна

Транспорт та інфраструктура
08 лютого 11:59

"Укрзалізниця" запустила онлайн сервіс претензійного повернення квитків – коли звичайне повернення в режимі онлайн вже закрите або апріорі недоступне. Тепер не потрібно подавати для цього паперову заяву. Достатньо заповнити його в електронному вигляді.

Про це повідомляє прес-служба залізничного відомства.

Останні оперативні новини Харкова у нашому Telegram-каналі. Підписуйтесь, щоб бути в курсі найважливішої інформації

Для оформлення претензійного повернення квитків потрібно:

  • перейти за посиланням ;
  • вибрати вкладку "Претензійне повернення квитків";
  • заповнити електронний бланк заяви, дотримуючись інструкцій на сайті;
  • підписати заяву за допомогою "Дія.Підпис";
  • дочекатися результатів розгляду заяви.

Час розгляду заяви залишається незмінним, а оформити його тепер можна з будь-якої точки світу – достатньо мати "Дія. Підпис" та стабільний інтернет-зв'язок.

Укрзалізниця запровадила претензійне повернення квитків онлайн: для яких випадків фото 1Укрзалізниця запровадила претензійне повернення квитків онлайн: для яких випадків фото 1

В залізничному відомстві нагадали, що оформлення претензійного повернення квитків можливе виключно за наявності відповідних позначок на квитках у таких випадках:

  • якщо пасажир не використав квиток через хворобу або нещасний випадок і повертає квитки пізніше, ніж через годину після відправлення поїзда;
  • якщо пасажир проїхав лише частину дороги, не використавши квиток повністю;
  • якщо пасажир повертає невикористані квитки, сплачені банківською карткою у касі, з формуванням акта про повернення;
  • якщо пасажир повертає невикористані квитки, придбані в Україні, але здані за кордоном;
  • якщо пасажир повертає групове замовлення (повністю чи частково);
  • якщо пасажир повертає квитки за поїздку, скасовану з вини залізниці;
  • якщо пасажира було переведено у вагон нижчої категорії, ніж зазначено у його квитку, і хоче отримати різницю у вартості квитка.

"Ми ще доопрацьовуємо сервіс, тому повернення паперових квитків, придбаних у касі, стане доступним пізніше", - уточнили в Укрзалізниці.

Укрзалізниця запровадила претензійне повернення квитків онлайн: для яких випадків фото 2 1Укрзалізниця запровадила претензійне повернення квитків онлайн: для яких випадків фото 2

Укрзалізниця запровадила претензійне повернення квитків онлайн: для яких випадків фото 3 2Укрзалізниця запровадила претензійне повернення квитків онлайн: для яких випадків фото 3
Це чат - пиши та читай 👇
Ого! ти доскролив до нашого чатбота 😏
Тепер у тебе є можливість налаштувати його під себе і дізнаватися важливий контент першим, щоб розповідати друзям
Тільки пошта, тільки хардкор 🤘
Ми в соцмережах